Panoràmica de Barcelona

dimarts, 16 de setembre del 2008

més portàtil... ja veig el final!

Avui he tornat a trucar per veure si ja els havia arribat... la noia com sempre que no s'entera "el seu ordinador esta a la fàbrica" aiiixxxx santa paciéncia!!! explica-li la história... i em passa amb un técnic, el Rafa.
Aquest és el que em va recollir el meu ordinador i em diu que ell és el "jefe"! no comença massa bé la conversa ja que em diu que el meu ordinador esta a la fàbrica (anem mal...) i jo que li dic que no es cert... s'enfada i se'm posa "xulet" i quan em diu que ell és el que me'l va recollir... llavors li dic... siiiiii??????????? pos espera't que a TU et volia jo explicar la história!!
A mitja explicació el seu to de veu ja canvia, em fa esperar per comprobar el que ha passat.
Em té deu minuts en espera, es posa i acaba dient-me que em truca, que ho esta acabant de mirar. Li recordo el teléfon jejeje "para por si acaso".
I, si, em truca.
Resulta que ahir JUSTAMENT els hi va arribar de la fàbrica (oohhh ja se on és el meu portàtil!!)peró que com no té temps per a tot no ha pogut trucar-me.
Li acabo d'explicar la história i em diu que ells tenen prohibit tocar l'ordinador, o sigui ,que en teoria tota la tardança és culpa de la fàbrica... mmmm
I que si ells (els de la fàbrica)hem van dir que era un defecte, ells m'ho haurien d'haver acceptat i haver-me'l arreglat directament. mmmmmm em sona que es passen la pilota...
Es queda amb el meu ordinador (aiixx quina por) i que s'encarrega de tot i de parlar directament amb la fàbrica. Que no em preocupi ni de factures ni de res... a partir d'ara quan truqui que pregunti per ell.
Així que res, continuo sense ordinador...