Panoràmica de Barcelona

dissabte, 27 de setembre del 2008

encara n'hi ha més...

Doncs si! encara NO tinc el portàtil...

Em va trucar el divendres següent de l'últim escrit d'aquest blog per la tarda, ja el tenia arreglat i el podia passar a buscar el dissabte, havia canviat la placa base (una?? no eren dues??) i la càmara era nova. "Funciona como un pepino!"em va dir.

Doncs res, cap allà dissabte. A casa i a jugar amb l'ordinador! peró uuuooooohhhh si no va la càmara!! uuffffff ommmmmmmmmmm

Dubtava si portar-lo o no un altre cop. Vam baixar els drivers, vam desinstal.lar la càmara, la vam tornar a instal.lar, ... tot el cap de setmana amb el Sant portàtil i res.

Aixi que dilluns trucadeta al meu amic i oohhh "com pot ser que no funcioni??? porta'l que et dic com va..."

Li porto i se'l queda, perque la seva demostració confirma que no funciona, mmmmm, aixó ja ho deia jo!

Aixi que res, que li deixi i el repara ell per la nit i que el dimarts el tinc.

Dimarts a les 19.10h anem a buscar-lo. En cinc minuts esta... a les 20.40h sortiem de la botiga. I sorpresa!!! peró, evidentment, tampoc funcionava la càmara!! ggrrrrrrrrr la meva emprenyamentea ja era moooolt considerable i la meva cara de cul impressionant.

Trucadeta dijous (perqué dimecres era festa) i ordinador cap a la botiga de nou! aquest cop sense fer cues ens l'agafen i per la tarda tornem per veure com esta el tema... que parlaran amb la fàbrica per canviar-me'l, que pot trigar uns dies o si vull una càmara i me'l enduc ja.

Ara estem esperant un ordinador nou... i de fet tremolo a veure quina joia em donen, perque (per sort) el meu esta descatalogat!

Dilluns a veure que diuen al respecte.