Panoràmica de Barcelona

dimecres, 1 de juliol del 2009

Autoaprenentatge amb Photoshop

Com ja sabeu vaig tenir prop d'un mes per empescar-me distraccions mentre havia de guardar el repós per l'eritema i la sarcoidosi dels coll...ns.

Un mes són molts dies i moltes hores!! així que per no acabar pujant-me per les parets em vaig buscar algunes distraccions: fer dos àlbums amb les fotos de tots els viatges, retocar un poc una foto i enviar-la a imprimir per penjar-la a l'habitació, intentar millorar les fotos que tinc de Perito Moreno al menjador perquè es vegin bé els blaus (aquestes encara les he d'enviar a imprimir)... i llegir-me un llibre de retoc fotogràfic amb photoshop CS3.

I de les pràctiques del llibre vaig fer un collage! a mi m'agrada, sobretot, pel que em va costar fer-lo i per la il.lusió que em feia pensar com quedaria. Imagino que si algú dels que llegiu estes lines i domina el tema del photoshop pensarà que és fàcil fer-ho però a mi no m'ho digueu pas ehhh...

Com ara ja ha arribat a les mans que volia ja us el puc penjar...