Panoràmica de Barcelona

dilluns, 13 de juliol del 2009

Cap de setmana a Lasarte

Aquest cap de setmana em vaig apuntar per anar amb la Ruth, la Vero i l'Asun a Lasarte una ciutat a 5 quilómetres de Donosti. Allà ens trobavem amb un amic de la Ruth que ens va fer d'amfitrió, a la perfecció, els tres dies.
Vam sortir de Barcelona sobre les 15.30h, aprox. i arribavem sobre les 23 a Lasarte. Mmmmm vam sopar uns calamars boníssimmmmmmmmsssssssssss.
Després de sopar cap a Donosti... pensava que em moria amb tanta festa! per mi anar a dormir a les 7h després de llevar-me a les 6.30h i haver fet un munt de quilómetres en cotxe era massa!! jejeje

Realment va ser un cap de setmana on hi va haver temps per a tot: vam poder passejar i conéixer una mica més (de dia i de nit) Donosti i la seva gent, banyar-nos a la Concha, anar a sopar a una sidreria amb les seves botes gegants i els seus "chuletons" enormes, vam visitar Orio i Zarautz, i, sobretot, vam riure moltíssim!

Així que us deixo, de moment, les fotos que tinc. Però em falten les de la Vero, ella en va fer moltes més!

Lasarte 10-12 juliol 09