Panoràmica de Barcelona

dilluns, 15 de setembre del 2008

l'aventura d'un portàtil

Tot va començar un calorós dimarts 19 d’agost del 2008.
Va ser el dia que vaig decidir, després d’any i mig de baralles, dur el meu ordinador portàtil a reparar.
Aquest el vaig comprar un 3 d’abril del 2007, i ja des del primer dia va donar problemes. Problemes que atribuïa al fabulós sistema operatiu del Windows Vista... es reiniciava sol, no es tancava quan volies, anava molt lent, de tant en tant, es desconfigurava algun programa, la càmera web funcionava quan volia, etc.
Així vaig aguantar fins el famós dimarts 19. I, on dur a arreglar l’ordinador? Quin millor lloc que a la botiga on te’l vas comprar?
Doncs si, allà vaig anar, prefereixo estalviar-me el nom de la botiga en qüestió.
Només entregar-lo, sense ni haver explicat que li passava ja em va dir el noi que si l’ordinador tenia més d’un any ja em podia oblidar de la garantia, que en una o dues setmanes em trucarien per dir-me que li passava al ordinador i donar-me el pressupost de reparació.
Doncs va passar una setmana (27/8/2008) i sense noticies. Els truco i em diuen que l’han portat al fabricant, que ja em trucaran.
Passen dues setmanes (2/9/2008), els torno a trucar. Em comenten el mateix i quan els hi dic que em van dir una o dues setmanes pel pressupost i que no se res, em diuen que llavors deu estar al servei tècnic, i em passen amb un dels tècnics. Evidentment, el tenen allà i encara no sap que li passa, que l’estan mirant. La mateixa tarda em tornen a trucar per comentar-me que fallen unes quantes coses i que procediran a fer un formateig del disc dur que normalment es solucionen els problemes. Els dic que endavant. A l’estona em truquen que necessiten un codi per poder-lo formatejar, com jo no el se, em comenten que llavors l’hauran de forçar i que ja em diran alguna cosa.
Truco al dos dies (4/9/2008). La noia de la centraleta em diu el de sempre. Que està a la fàbrica... li explico la història i em passa amb els tècnics, que em comenten que el van dur, aquest cop si, a la fàbrica i que ja em trucaran per donar-me el pressupost.
Passa una altra setmana(9/9/2008), repetim la història a la noia de la centraleta, que es comunica amb els tècnics i aquests li diuen que reclamaran a la fàbrica la contestació del pressupost i que durant el dia em diran alguna cosa. Farta de la situació escric una queixa directament a la botiga per mail. A la tarda em truquen des de la fàbrica, i aquí vé el millor: dos mòduls de les plaques bases estan defectuosos de fàbrica, que es una cosa poc habitual però que a vegades passa (això em consola profundament, segurament si me’n comprés un altre això no li passaria!!) que com no esta en garantia (que es el que consta en el paper de la botiga i el que li corroboro jo) la reparació em costarà mínim 180€, més la ma d’obra més l’IVA. Res, uns 300€. Així que li dic que no el toqui, que no em gasto tants diners per una reparació i menys quan és un defecte de fàbrica. Em comenta que el porten a la botiga i que ja em trucaran des d’allà per dir-me que ja el tenen i el puc passar a recollir.
A l’endemà em truquen els de la botiga i em comenten el mateix que ja se.
D’això ja fa una setmana (15/9/2008) i sense noticies del meu ordinador...
Continuarà... (d’això no en tingueu cap dubte!!!)